verbindt mens en omgeving
EN  FR
Weinig baselines slagen om het collectieve geheugen te overleven. @CreativeReview maakte lijst. Mannen weten waarom. https://t.co/O919lJaDJl
@Connect
.@ProvincieNB & Connect stellen jaarlijks Projectenboek van de Erfgoedfabriek voor! Benieuwd? Ontdek op… https://t.co/Uzjht8vFNB
@Connect
Verjaardagen bij Connect? Dat is trakteren! Vandaag frietjes op het menu 🍟 https://t.co/mKHHnwzI9j
@Connect
#ConnectCheckt het recente experiment van Facebook met AI. Conversatie tss 2 bots mondde uit in een eigen taaltje: https://t.co/d7Zwg9G9nw
@Connect
Connect op bezoek bij Haletra. Offset, digitale druk, zeefdruk, rillen, foliën, vouwen, naaien, snijden, stansen: w… https://t.co/TMlzWdqN2w
@Connect
Don Christoph, de Langeman v Hasselt, kwam voorbij kantoor. Hij deelt sinds 1508 erwtensoep uit:… https://t.co/qvgPbdItYh
@Connect
Mooiste voordeur van Vlaanderen, maar niemand wist dat: https://t.co/GDwNFD64uE #chocoladefabriek
@Connect
RT @cavandermaat: Gaat @nieuwsuur journalistiek verder dan Randstad lobby? Economisch belang @brabant voor NL is enorm en vraagt nu om inve…
@bart derison
Onze nieuwe collega Juul -zonder Z-klank- Franssen "zou best Belg kunnen zijn".Meer over zijn 1ste week bij Connect: https://t.co/ZUUBCJQFhi
@Connect
RT @ElineJoukes: Bij @CONNECTbelgium zijn we geen fan van de brainstorm. Geef ons maar een breinlabo. 5 redenen daarvoor: https://t.co/K07…
@Connect
Connect ontwikkelde citymarketingstrategie @gem_roosendaal. Meer dan 856 Roosendaalers werkten er (online) aan mee: https://t.co/P8xwRZW1Ws
@Connect
90,4 kg huis- & grofvuil werden in 2016 per persoon in Limburg opgehaald. Alle cijfers & weetjes over @Limburgnet i… https://t.co/k2XEt3vT3e
@Connect
Met @connectbelgium 6 maanden gewerkt aan een nieuw citymarketingplan voor @gem_roosendaal. https://t.co/hEnlJVeydu
@bart derison
Maandag baaldag? Niet als je junior bent bij Connect. Die hebben het heel erg naar hun zin. Solliciteer hier:… https://t.co/BChdz1J887
@Connect
Connect Eindhoven groeit! Juul Franssen was marketing manager bij Ubble. Hij zal in NL mee de kar trekken, in eerst… https://t.co/oachHrjArE
@Connect
Op de expeditiedag v https://t.co/38fefK3qkx in het Philipsstadion Eindhoven werkten we met alle partners aan mobil… https://t.co/Cg7afRrZzj
@Connect
#Connectblogt "Wat als je communicatie het noorden kwijt is?" Een strategisch kompas helpt je op weg in 3 stappen… https://t.co/3AJaNe6LMj
@Connect
connect - Wat als je communicatie het noorden kwijt is? https://t.co/h2shSFHyol
@bart derison
Connect & Absoluut begeleiden @VRT in vergunningstraject en werfcommunicatie bij verhuis nr nieuw gebouw. Een uitda… https://t.co/JTLyxnVrnk
@Connect
Naast 'begrotingsoverschot' nog een verrassende woordencombinatie uit Nederland : "geen file meer". @A2_Maastricht https://t.co/i83dhyvi3i
@bart derison
Gezocht: M/V zonder ervaring.
“We hadden toch graag iemand gehad met wat ervaring.” Een zin waar je broek van afzakt als je pas van de unief komt. Want van alle plusjes die je hebt, is ervaring nu net het enige wat je niet kan bieden. Maar gelukkig is Connect een communicatiebureau dat focust op wat ik wel heb: enthousiasme, werkkracht en de wil om te slagen. 

Mijn eerste week als junior communications advisor zit er ondertussen op. Een eerste week waar ik onmiddellijk midden in de actie werd gedropt. Van Vilvoorde Klimaatactief tot de A2-tunnel in Maastricht en de afvalintercommunale Limburg.net: stuk voor stuk interessante projecten werden in sneltempo aan mij voorgesteld. De eerste dossiers zijn ondertussen doorgenomen, de eerste aanzetten tot nota’s neergepend. Veel toekijken was er in mijn eerste week niet bij.  

En maar goed ook. Want al doende leer je nu eenmaal het snelst. Zeker in een omgeving als Connect, waar ik kan rekenen op de jarenlange ervaring van mijn 30 collega’s. Een omgeving die mij aanmoedigt om zelf ideeën te formuleren en er aandachtig naar luistert. Ook al staat er nog altijd weinig ervaring op de teller, mijn enthousiasme is hier enkel maar de hoogte in gegaan.   

Giel Cromphout